Slik skal det se ut.

Orange til det blir grønt.

Nå er ny lader til GoPro i hus. Jeg fikk visstnok feil type lader til batteriene da jeg kjøpte laderen på Jessheim i sommer, men feil kan skje så det er ikke noe henge seg opp i.

Det som skal fremheves er at POWER på Kongsvinger ordnet opp i feilen på en helt fantastisk måte. De hjalp meg med å finne ut at jeg hadde fått feil lader og sier -det ordner vi, du får bare en ny.

I går fikk jeg mld om at ny lader var ankommet. Jeg fikk også 100kr tilbake, det viste seg at den nye laderen var på tilbud. Helt fantastisk.

Nå er det klart til nye filmer, med 3 batterier og powerbank med på tur skulle det ikke være problematisk med strøm på tur…hva med minnekort må’n tro?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg