Årets siste lange tur og lengste video.

Galskap på to hjul og 1000 km på ei helg.

Ja og slik blir det film av også. Faktisk den lengste filmen jeg har satt sammen til nå. Det ble, så jeg når jeg var ferdig med den, hele 25 minutter, det ble slik denne gangen. Det dukket jo opp et uventet hyggelig besøk på turen, Yamaha Custom Club Norway og motorsykkelkompis Rune hadde vært på tur og så jeg var ute på reis, han ringte og spurte hvor jeg var på vei. Så vi møttes på Ringebu, derfra tok vi følge opp til Venabygdsfjellet.

Men alt dette kan du se på filmen. Så har du 25 minutter til å være med på tur, sett deg ned med kaffekoppen og bli med på en dagstur på 650km. Talen i filmen er litt lav, men det undersøkes hvilke mikrofon som kan passe hjelm og mitt bruk under kjøring.

Snurr film.

 

Gikk glipp av åpningen.

Ettersom jeg gikk glipp av åpningen av nye Tyrigrava og Munstangen Lille Gul måtte vi kjøre en tur hit og se den nye fasaden. Vi får se om ikke min gule møter på Lille Gul en gang, man veit aldri, det skjer stadigvekk ting man ikke hadde drømt tidligere…hold døra litt på gløtt…litt Yes’man…og du veit aldri hva du dumper borti.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg