Rakk litt.

Avslutter en hyggelig kveld.

Etter en veldig hyggelig kveld rekker jeg å avslutte med ett lite glass rødt og en liten bolle med chillie nøtter.

Men detta mobil greiene. 

Ja du kan så si. Ikke gjør noe halvveis, kjøp noe du er usikker på om du blir fornøyd med ikke noe du trur er “godt nok”. Jeg gjorde det, jeg kjøpte en Samsung A53 5g. Det var dumt. Detta er en mellom klasse mobil, god nok til mange, men jeg er vant med de dyreste og raskeste mobilene.

Så å tru at en Samsung A53 5g skal være god nok, det viser seg å bli en dyr lærdom. For denna mobilen her, den klarer jeg ikke forholde meg til stort lenger. Så nå, nå er det vel bare å bite i det sure eplet og bestille en annen telefon…det koster 🥺

Ha en god kveld.

4 kommentarer
    1. 🤭Veit ikke helt hva jeg skal si, gitt – her jeg sitter med min første, og enn så lenge siste av denslags. Iphone 7 😆.

      1. Wow 🙈 Da har du jammen beholdt den iPhone lenge, må være en knakende god telefon 👌 Men enn så lenge den siste sier du, blir den Samsung neste gang?

        1. Det er nok helst dama som er fryktelig lite interessert i tingesten 😂. MÅ jeg true meg selv til å skaffe ny engang – så blir det ny IPhone 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg