Plutselig begynner jeg å tenke.

Der slo følelsen av dårlig tid inn igjen.

Mens jeg sitter her på sofaen da, mens snøen faller ute og begraver bilen min, detter det inn tanker om at nå er det jo snart ett nytt år. Det er tippe punktet jeg venter på, at det skal bli januar og jeg kan telle ned mot sommer og ei tid, ja, jeg er mer glad i.

Denne sesongen blir travel. Ikke bare skal jeg kjøre så mye mc jeg bare kan, men jeg skal også ut og gå noen turer. Det skal jammen hardt la seg gjøre om jeg rekker alt denne sommeren, men det er jo bare å ikke sitte på rompa, knyte på seg skoa og trampe i vei.

Mc har jeg ikke begynt å planlegge ennå, men til fots ser det ut til at Norges høyeste topp skal bestiges 11.06.2022. Det skal jo bli spennende.

Men nå er det en ny dag på jobb, et par til så bærer det til fjells.

5 kommentarer
    1. Jeg liker sommeren best jeg også 🤗 Godt å ha noe å se frem imot, imellomtiden må man bare nyte dagene så godt man kan, vinteren er fin så lenge det er snø 😊

      Ha en fin dag 🤗

    2. Tida går fort når man har det gøy, ikke sant. Ikke la seg stresse likevel 🙂 Du rekker det du har lyst til. Ikke ha dårlig tid. Kos deg på fjellet, etter ferdig med jobb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg