Holder meg negativ.

Og det har jeg tenkt å fortsette med!

Det var nå som pokkers å kaldt det var idag. Jeg har nå en slik Webasto i bilen, den var stilt inn så bilen skulle være klar til avreise 0615. Jeg skvetter nå opp her før klokka 0530, ut i bilen etter min vanlig bolle med “kønn” og yoghurt. Hmm bare halve ruta er isfri? Ok da må jeg gjøre et lite tiltak. Bilen er for så vidt lunken og god inni, men…men ruta er ikke helt rein 🙁 Så skal man kanskje ikke forvente at den skal være helt rein heller med -18,3’C ute. Jeg suser av gårde til jobb, det kommer varme ut fra ventilene, men ikke sånn kjempe varmt, når jeg nærmer meg jobben hjelper det på. Sjøl med Webasto tar det noen minutter å få opp varmen i et så kaldt klima, en får være glad det kommer en lunk 😉

Det skal nevnes at min jobbreise tar 10 min kjøring. 

Jeg holder meg helt negativ, og det har jeg tenkt å fortsette med, så langt jeg kan gjøre noe med det. Negativ er noe alle burde har som mål nå om dagen, her vil vi ikke ha noe som helst positivt, bare så du er klar over det!

Og da mener jeg Covid hurtigtesten, den skal få være negativ så lenge det er mulig å holde den slik. Trim, Covid test og nå middag, det går slag i slag, men det holder meg i gang, og det trengs 😉

En tur i kjellern med sykkel, er en blaut affære. Plan om tur ut ble skrote da det var litt for kaldt i stua etter jobb, med spinning sykkel hjemme kan jeg både fyre og trimme. 

Nå blir det middag foran tv’n. Lag fortsatt fin kveld. 

8 kommentarer

Siste innlegg