Pitstop Motor Week Kongsvinger.

Motorsykkel kortesje gjennom Kongsvingers gater.

Det ble jo en veldig fin oppslutning rundt MC kortesjen gjennom byen vår. Jeg tror det ble avslått mellom 80 og 90 sykler på Rådhusplassen.

Veldig moro å se medlemmer og aktører fra forskjellige klubber og motorsykkel miljøer samlet til en slik kortesje gjennom byen. Og etter hva video fotografen kunne få med seg så så det ut til å gå smertefritt på runden.

Jeg sitter nå og klipper sammen videoen fra kortesjen.

Her ble video fotografen (Knut Einar Bekkevold) fotografert av fotograf Birgitta Margareta Lindén som også er administrator i Grenseland Fotoklubb

Arrangementet for mc var organisert av Odd Fellow Riders.

Takk til alle som hadde mulighet til å møte 🙂

To blide karer fra All In Mc Granli.

Med hjelm sveis og et stort smil hadde brødrene en fin tur i kortesjen. Bildet er tatt av Birgitta Margareta Lindén

 

 

4 kommentarer
    1. Fint bilde av brødrene 😊.

      Men altså, BOR det folk i denna byen – eller har du redigert dem bort ??? Veit strengt tatt svaret, da. Smått om liv her og støtt – men trist er det 🥺.

      1. Takk for det 🙂

        Nei det er veldig lite folk i denna byen her…ihvertfall som viser seg ute. Mulig det er korona spøkelset som henger igjen 😛

        Byen her har dødd de siste årene, jeg minnes da jeg var nybakt sjåfør og ute på raggen, da tror jeg faktisk du kunne sett rekka med biler fra romstasjon. Flere utesteder var det, folk pendlet til fots i mellom alle stedene…nå ser du ikke en kjeft i gata. Trist 🙁

        1. Låter kjent, og jeg har litt fler år bak meg enn du. Var bare å trave ned i sentrum, så traff du alltids folk. Alltid biler på runde etter runde på det vi kalte «Stripa».

          Alt var vel kanskje ikke «bedre» før, men av og til lurer jeg på om vi mista noe viktig. Mista det til alle dagens valgmuligheter….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg