Okey! Da har jeg testa det.

Bremsene på en -97 Harley funker!!!

Bare du klemmer hardt nok på hendel, trykker hardt nok på fotpedalen, ja da stopper en gammel Harley også.

Jeg gjorde meg en liten tur, kveldstur. Det ble Arvika og tilbake gjennom Gunnarsskog til Charlottenberg og hjem. Kjempefint å kjøre gjennom Gunnarskog, men også så landlig og fint at risikoen for å møte dyr også øker.

Det blei litt for nære idag. En bukk kommer fra høyre og hopper ut i veien foran meg. Jeg ser den da den kommer fra skogen og har allerede lagt finga og foten på bremsene da den passerer foran meg på veien, ikke mer enn maks 5 meter foran meg. Pjuhhh det gikk bra, som sagt, bremsene på en gammel Harley fungerer bare du presser hardt nok 😉

Er glad for at det gikk bra og koser meg med en pose potetgull og en øl på sofaen. Lag en fin kveld.

2 kommentarer
    1. Godt det gikk bra! Å kjøre på et dyr er et av mine verste mareritt. Heldigvis et jeg har sluppet unna så langt. Måtte det bare fortsette 🙏.

      1. Dyr over veien når jeg kommer på mc, det er liksom skrekkscenario 🥴 Jeg har vært i kontakt med elg en gang, den var så nære at den traff frontruta med haka si, ruta måtte byttes. Men det gikk bra med elgen. Den dro til skogs etter noen sekunders knock out.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg