For et leven, jeg veit ikke hva som er verst jeg!

Det høres ut som om de skal ta livet av hverandre.

Det piper og skriker, den ene høyere enn den andre, hva er det dem prater om?

For meg så minner det litt om å høre en engasjert Japaner, de høres jo ut som om de er på vei til å hugge hode av hverandre bare de spør om du vil ha en kopp kaffe. (Unnskyld Japan, men det høres slik ut i øra mine).

Ja detta er det jeg våkner til hver eneste morra…og det kunne ikke vært bedre 😉 Å våkne her på landet med fuglekvitter på utsida soverommet, se det lysner, få en fornemmelse av at det er godt og varmt ute.

Harley’n har fått seg en liten dusj, skylt av støvet, blitt tørke med klut og er klar for en tur til Hembygdsgården Karminkynna i Lekvattnet. Her er målet å smake på Motti og Flesk, det er mange år sida sist jeg var der.

Det var en annen ting som skjedde i går som jeg syntes var veldig morsomt. 

Denna hadde jeg ikke forventet å se igjen.

I mens jeg satt på Krakken og ventet på noen folk dukket denna maskinen opp.

Jeg tenkte at en slik Goldwing har jeg hatt, så slo det meg. Det var noe kjent med det skilt nummeret. Jeg kjappa meg inn på Facebook og så igjennom de gamle bildene mine, jo visst tusan!!! DET VAR JO DEN GAME WINGEN MIN!!!

Aldri hadde jeg trudd at den gamle Goldwingen min, den første, skulle dukke opp på Krakken her igjen. Den bytte jeg inn da jeg gikk over til Electra Glide. Jeg så at Goldwingen ble solgt et sted langt i nord, nå var den plutselig her igjen. Det var utrolig moro å se den igjen. Motoren svive og gikk som en drøm. Rett og slett moro å se.

Nå er det en kopp kaffe her og litt frokost før oppmøte. Måtte alt vilt holde seg i skogen i dag.

Lag en fin dag. 

2 kommentarer
    1. Morgenkonserten fremføres høylydt her au, det er heldigvis spart en del skau rundt boligfelta 😄.

      Gøtt med graut ? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg