Måtte rett og slett legge inn fravær.

Seine nattetimer og lange morgener.

Seine nattetimer, litt for mye godt i glasset, ja da måtte jeg rett og slett melde avbud på mc turen i dag. Det var rett og slett så trivelig på laget i går at jeg blei litt revet med. Det gjorde litt vondt i dag tidlig, men nå er jeg forbi det og ser frem til en langhelg.

Været er vel ikke så hælvgæli så det skulle vel gå an å få seg en tur på Harley’n.

Nattbilde fra gåturen hjem i natt. 

Frokost/lunsj når man sover litt utover morran. 

Det tar tid slike prosjekter, men kommer smått omsen i mål. 

Morran har gått med til redigering. Turen til Kongsvinger festning og lunsj går i trykken nå, eller til opplasting da, vi lager ikke avis 😉

Lag en fortsatt fin dag og nyt pinsehelga. 

4 kommentarer
    1. He-he! Føler meg i det rause hjørnet, så okei – littebitt medlidenhet kan du få 🤗.

      Med langhelg for arbeidende treller, så får du nok kjørt, lell. Nyt dagene 😃.

    2. Ikke’no medlidenhet på den selvforskyldte der 😉.

      Jeg prøver å stelle fint til på verandaen. Herr og fru blåmeis, de ikke-betalende leieboerene i taket, har skjelt meg ut hele dagen. Var da fælt hvor lang tid de unga trenger på å fly reiret…

      Ha fin pinse !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg