Når drøvel’n ikke passer.

For tynt kledd på post.

Det spørs nok ikke om jeg var litt for dårlig kledd på elgposten i går. Jeg tok jo på meg de tynne jaktbuksene på turen, trudde jo at vi skulle gå til post, så kjørte vi helt opp. Det var nå morsomt det, det er jo slikt en atv er best på.

Men så var det nå veldig tett i halsen i dag tidlig når jeg våknet, begynner å hjelpe på litt nå, etter flere kopper med buljong og kaffe.

Mens høsten raser av sted ute tar jeg litt innetid på morran. Har et par dager fri i starten av denne uka så en kan vel unne seg litt innetid med fyr på peisen og noe varmt i koppen.

Frokosten ble sein og lang. Som regel blir det gjerne en bolle med havre, cornflakes, yoghurt, mjølk og jordbærsyltetøy om morra. I dag tok jeg meg tid til litt mer.

Da får vi bare se om drøvel’n passer bedre i halsen utover dagen.

Lag en fin høstdag. 

5 kommentarer
    1. Vond hals og ingen elg…. Du har nå fortjent peiskosen 😊. Imponerende samling fjernkontroller forøvrig 👀.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg