Hva sa jeg i går, elg?

Om du skulle ha en ledig elg.

Jeg meiner nå hardnakket på at jeg nevnte noe om at viss jeg gikk på elgpost i dag så skulle det komme bilder av elg her!

Jo, nå har jeg vært med på post…bilder av elg…de må du Google sjøl.

Joda så her sto jeg opp klokka 06 for å bli med på elgpost idag. Det skulle vise seg å bli en sosial sammenkomst, mer enn at det ble jakt. Jo jakt blei det jo, men uten at vi så elg der vi satt. Så til middag ble det fisk, elg har…den har vi ikke sett 😉

 

Trivelig på post.

Det ble nå en fin og trivelig tur ut i skogen lell. Litt spennende var det å sitte og følge med på gps og se hvor hund gikk hen. Det var et par ganger hundefører ga beskjed om at nå var det go’lukt i nesa på elghund og at de nå var på vei retning vår post. Det varte ei stund, men så vinkle sporet og vi var igjen utenfor rekkevidde, men slik er det i elgjakt.

Det ble ingen elg denne gangen. Fortsatt skitt jakt til jegerne. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg