Nå må du bremse litt!

Categories Blogg

Det går litt fort i svinga nå.

Det går litt fort i svinga nå. Det tar ikke så lang tid å pakke ned det jeg har, har jeg finni ut. Ja nå har det gått unna så fælt at jeg må ned i kartongene for å finne det jeg trenger til det daglige  😂

Jeg skulle lage meg mat i efta, titter inn i skapene og blir litt paff, de var jo tomme! Så da måtte jeg ned i kartongene og finne det jeg trengte da for her var jo alt pakket ned. Så ja det har gått litt fort, det er ennå sånn to uker til jeg flytter. Godt jeg ikke har pakket ned alle klæra mine ennå.

Det jeg har pakket ned er alt av fritidsutstyr, slike ting som jeg ikke bruker nå. Fjell, høst og vinter utstyr.

Det ser så mye ut når man ser inn i skaper og slikt, men når man har poser og kartonger så går det fort å raske med seg det en har. Så jeg får nok bremse ned litt så jeg slipper å pakke ut for mye av det jeg pakket ned  😉 Men det er vel et tegn på at man gleder seg til flyttedag.

Regnet som var spådd i efta kom aldri. Så jeg lurer på om det ikke blir en liten mc tur nå. Tanken er så og si helt tom på den, det er vel bare en ting å gjøre, en sving over til Sverige og fylle opp 😊

Lag dere en fortsatt fin lørdagskveld. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå må du bremse litt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *