I dag ble alt så virkelig.

Nå tør jeg fortelle om det.

De siste ukene har vært hektiske, det brenne liksom litt på “dass” når man må finne seg et nytt sted å bo. Som leietaker bor man på lånt tid, det veit man jo. Men når dagen kommer og man skal flytte så blir det litt hektisk.

Men med mye god hjelp fra familien så har det blitt en løsning. Jeg hadde ikke lyst til å gå ut på leiemarkedet igjen, det er uttrykt og uforutsigbart. Men nå blir det en fin tid i møte, jeg har kjøpt hus og skal flytte inn mitt eget hus i sommer ❤️

Det gledes enormt til flyttedagen kommer. Jeg skal ta dere med inn når jeg får etablert meg, men her er huset fra utsiden så lenge.

Det er jo mye større enn hva jeg trenger. Det er masse rom og veldig god plass for en aleine. Men her skal jeg finne roen. Super flott uteplass, delvis med overbygd terrasse, som du ser så vidt på bilde på sida huset der. Og veranda på fremsida, til og med en liten kaffe platting ved inngangsdøra. Å legge hue på puta her om kvelden i sitt eget hus, det skal bli godt.

Feste og stang bestilt.

Etter den turen min til Lørenskog i går måtte jeg krype til korset og bestille ting på nettet.

Jeg trur faktisk også det er med ei stang til dette settet, det blir bra for da får videoene enda mer drone følelse. Komplett.no hadde utstyret jeg har sett etter. Fikk melding fra dem idag om forventet levering den 17.juni. Da håper jeg sola er tilbake så det kan bli noen fine turer. Jeg slang med ett ekstra batteri også, så får jeg bestille lader litt seinere.

Lag dere en god kveld videre 😉

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1921

4 thoughts on “I dag ble alt så virkelig.

  1. Gratulerer 🥳!

    Skjønner deg så godt! Det var greit å leie en stund da jeg flytta ut av barndomshjemmet. Greit da jeg studerte i Oslo i 3 år, for da hadde jeg en flott husvert – og ingen planer om å bli værende.

    Etter det bare måtte jeg ha mitt eget. Jeg fikser ikke utryggheten i å måtte forholde meg til andres forgodtbefinnende. Det er bare sånn jeg er skrudd sammen.

    Håper du finner både ro og trives glugg ihjæl 😊.

    1. Tusen takk. Det kjennes godt å gå inn i huset så da er det nok ett riktig hus for meg. Og plassen er jo kjempefin. Gleder meg til å starte sommeren der 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top