Jeg må rette en stor takk til byfolket.

Det er godt vi er forskjellige.

Jeg gjorde meg en tur til Lørenskog idag, El-kjøp. Jeg trudde at Lørenskog var så stort at der ville dem ha mer utvalg av utstyr til action kamera. Men så feil kunne jeg ta, Lørenskog er jo ikke mer utstyrt enn hva Kongsvinger er. Ikke mulig å få tak i noe fester og utstyr verken her eller der🤷‍♂️

Så da var det bare å snu og gå ut igjen, mer hvor pokker’n sto KTM’n???

Jeg så jo ikke hva det sto på inngangen jeg kom inn på senteret, så da jeg skulle ut igjen fant jeg ikke igjen KTM’n! Jeg kom ut på feil etasje, trur jeg, men jeg gikk og jeg gikk, men jeg var ikke i stand til å finne igjen der jeg hadde parkert. Så da var det bare en ting å gjøre, gå ut av hele komplekset og gå rundt hele senteret til jeg fant igjen inngangen der jeg hadde kjørt inn. Herre gud for et surr!!!

Man finner alltid noe å være takknemlig for.

Det var da, da jeg gikk der og irriterte meg, at jeg fant noe jeg ble veldig takknemlig for. Jeg fant ut at jeg var veldig takknemlig for at alle dissa folka som bor her inne, i disse bikubene i byen, ikke har samme interessen som meg om å være på fjellet, ha landeveien for seg sjøl. Tenk om alle dissa skulle reist på fjellet hver helg, da hadde det blitt samme kaos, samme støy og surr på fjellet som det er her i dissa bystrøka. Så jeg retter en stor takk til alle de 99,9% prosentene som bor her og synes jeg er en raring som liker ro og stillhet for at dem “aldri” tar seg en tur til fjells.

Måtte ha luft.

Ja jeg måtte ha luft når jeg kom ut på landet igjen. Det ble å kjøre alle de grusveier og om veier som var for å få ristet av meg køkjøringa gjennom Lørenskog og Lillestrøm på veien hjem. For et mareritt, hvordan klarer folk å leve slik og stampe i kø hver eneste dag til og fra jobb? Men igjen, takk for at dere gidder og trives med det så det slipper å bli så mye folk på landet det jeg bor.

Ønsker alle en fin kveld, både i by og på landet.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1927

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top