Øl er godt på bygdefæst.

Categories Blogg

Fæst kan dem.

Jeg har vandret litt rundt i byen på diverse puber og utesteder, det er også morsomt. Men å komme på en skikkelig fest ute på landet, på bygda, det er det ingen by som slår. Når paviljongen er stappa med folk som bare koser seg og ler og danser, da kjenner jeg at byene har lite å stille opp med. Du kjenner at hele atmosfæren er en annen enn i byene.

Ja det går i danseband musikk, men den er LIVE. Ikke som på et utested der det står en DJ og spiller filer fra en pc med donka donka musikk. Et band som faktisk formidler musikken LIVE, det er tingen.

Det var helt stinn brakke her i går.

Det kan nok bli flere turer til Skøttru’ parken.

Det er fare for at det kan bli flere turer hit. Jeg trur neste er i august, trur jeg, synes jeg så noe om det på Facebook. Og da kan jeg gå til og fra. Huset jeg har kjøpt ligger jo ikke mer enn ca 20 minutter gange unna. Og om jeg skulle ta en taxi så kommer jeg meg hjem på minstesummen. Kan si det slik at det kostet litt mer enn minstesummen hjem til Granli i natt 🙈

Ikke en dag uten.

Nei det går nesten ikke det. Men det ble seint før jeg tok meg en tur ut idag. Men en times tid på KTM’n er så god medisin at det kan man ikke være uten. Noen regndråper kom det på turen, men så stakk sola igjennom og resten av turen hjem ble super fin.

Jeg har sendt forespørsel til Handels bonden i Karlstad for å høre om dem har mc telt i butikken. Har dem det så hiver jeg meg rundt og reiser og kjøper et. Jeg skal på tur i sommer  😉

1 kommentar

1 thought on “Øl er godt på bygdefæst.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *