Nå er vi der, nesten.

Dagen før dagen.

Det er slik vi beskriver Lille Juleaften, dagen før dagen. Men jeg tar med meg den også når det kommer til ferie. I morra er det nemlig ferie, 4 uker med ferie. Det finnes nok ikke ord som kan beskrive hvor godt det skal bli. Jeg har ventet lenge på sommerferien nå. Tida har gått i sneglefart den siste tida nå, ikke bare sneglefart, men som snegler på en limpinne.

Men i morra er dagen her. Klokka 1515 er tida endelig inne for 4 uker med tid man bare styrer over sjøl, ingen klokke å se på, ingen tider å forholde seg til. 4 uker hvor bare jeg bestemmer over tid og gjøremål sjøl. Det skal bli så utrolig godt. Jeg får si som dem sier “ikke ringe meg, jeg ringer deg”. Men jeg kan si det slik at jeg ringer ingen om noen skulle ringe meg…jeg har ferie!

Nja, så bastant skal jeg ikke være, men jeg kommer til å være veldig selektiv over hvem jeg gidder å ringe tilbake, om du skjønner hva jeg mener 😉

Huset er vasket, ryddet og gjort klar til ferie. Klokka 1515 går jeg lettet ut fra jobb. En time seinere skal jeg en tur på togstasjon, og så kan ferien begynne. Som sagt, ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg.

Jeg måtte har en liten pause i vaskinga i dag. Det ble en tur på Krakken med brorsan. En is og en boks med Battery og et hyggelig møte med mc folk var et velkomment avbrekk.

Nå sier jeg god natt. Om jeg får det til så kommer det en liten oppdatering gjennom feriens dager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg