Fikk brått litt panikk!

Litt i overkant feminin.

Å det er så lenge side jeg har sittet her og delt ting fra hverdagen min, det er nesten så fingrene ikke finner frem over tastaturet. Men her kommer en liten hendelse fra hverdagen.

Panikken? Jo nå skal du høre.

Lærlingen vår, Azra, på jobben har flere ganger spurt om ho ikke kan få flette håret mitt, det er det beste ho veit, å flette håret til folk. Og ho fletter stadig vekk håret til både voksne og barn. Så da ho spurte meg i dag om ho ikke kunne få være så snill å flette håret mitt sa jeg endelig ja. Det ble jo tight og fint det, ho er veldig flink.

Det ble også en god latter på avdelingen når jeg måtte gå runden og vise meg frem. Men det er nå bare moro det, å kunne gi andre en god latter. Men jeg ble nå litt bekymret når jeg fikk høre at jeg var i overkant feminin med den fletta. Med bare ti minutter igjen av arbeidsdagen fikk jeg smått litt panikk når jeg prøvde å få fletta ut igjen, den var skikkelig tight.

Kjære vene, jeg kunne da ikke gå ut i det offentlige rom med en slik feminin flette på hue! Jeg brukte nok 5 minutter på å få den ut igjen, i grei tid til arbeidsdagen var over 😁

Håret forsetter å vokse og jeg har ingen planer om å klippe meg 😉

 

4 kommentarer
    1. Koselig at du er innom, også med en god flir i tillegg 🤣 ( men fransk flette kler deg altså ikke 🤪).!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg