Merk denna dagen.

24.februar og to sykler ut.

Først så ble det en tur med Gekko, det ble faktisk en tur rundt Vingersjøen, noe som ble en tur på 15,7km og 47minutter. Mens jeg satt der og trampet kjente jeg at det var egentlig veldig godt og varmt, i den grad 5’C er godt og varmt…var det slik at jeg skulle prøve Varadero’n idag?

Det var ihvertfall fint å få trampet en runde på Gekko igjen.

 

Måtte jo bare!

Så da jeg kom hjem måtte jeg bare ut og prøve Varadero’n en tur. Det ble jammen en fin runde på nesten 52km.

Vel hjemme igjen til middag.

Det ble fisk, pasta med brokkoli, tomater, paprika og rømme.

Nå har jaggu klokka blitt 2206, jeg har akkurat rydda bort etter middagen og en kopp kaffe blir desserten i kveld.

En ny dag står snart og banker på døra…men blir det bil eller Varadero til jobb i morra?

 

2 kommentarer
    1. Det er godt når de første vårsyslene kan ta til. Men at det skal forbli snøfritt skal vel litt til… Her er det fortsatt litt is på veien, men hovedveien er bar. Mye snø rundt veggene og skøytebane til gårdsplass, men det er bare februar ennå.

      1. Jeg bor på en plass nå hvor snøen gikk fort, på veien ihvertfall, da kunne jeg ikke la fristelsen gå meg hus forbi, måtte prøve den nye sykkelen en tur 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg