En sms popper inn på vei hjem.

Jeg tenker middag, så popper det inn en sms og en e-post.

Ja nå har det vært så som så med mat og middag helt sida jeg kom til Sjøli, men det har liksom ikke blitt slik at jeg har hatt tid til å tenke mat, handle inn til middag, lage middag, når og hva osv…

Det har vært for mye å styre med i ei god stund nå, det skal liksom ikke bare gjøres ting, ordnes styres og ryddes for alle penga, skal liksom ha litt igjen til arbeidsdagen også. Nå føler jeg at jeg nesten er i mål. siste lasset til Gjenvinninga ble kjørt i efta. Alle kartonger og esker er gjennomgått, sortert, det som skulle lagres og tas vare på det er satt bort og resten er kjørt bort. Nå først føler jeg at jeg har fått litt orden her på Sjøli.

Så kommer det en e-post, først en sms, så e-posten, de inneholder det samme…

Jeg sitter i bilen på vei hjem, så piper det, jeg stopper i Lierkrysset…og så lar vi det ligge der…detta sier vi ikke noe om før vi veit hva utfallet blir…

Så var det den maten da, middag.

Ja da, jeg prøvde meg på en liten rett i dag da, suppe, grønnsakssuppe, supplert med kokt egg, litt ekstra grønt, brød med kokt skinke. Det ble en skikkelig blandingsrett, men det var faktisk helt greit.

En ettermiddag blir aldri som man planlegger…det er faktisk helt ok 😉 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg