Duplo behøver ikke bare bygges på gulvet.

“Vi bygger i håret til Knut Einar”

Duplo klosser i håret har jeg hatt før, det er morsomt og unga smiler godt da jeg kommer med “leker” i håret. Det som var så morsomt idag var at når unga så jeg satt med duplo klossene i håret fortsatte de å bygge på med flere klosser, det har ikke skjedd før. Så jeg måtte, som jeg gjør hos frisøren, sitte stille med hode så unga fikk satt på flere klosser.

Detta var en ny opplevelse og veldig morsomt.

Lysere dager.

Når jeg ser ut av vinduene om morran blir det lysere for hver dag. Det ser ut til at vi er på rett vei, den tida jeg synes er best, sommerhalvåret.

Arbeidsdagen er over og dusjen står å venter på meg, avslutter med litt tv i kveld, i morra er det en ny tur på gjenvinninga og jammen trur jeg det kommer besøk 😉

Fortsatt god kveld. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg