Måtte en tur i kjellern.

Ikke bra med for mye rot i kjelleren.

Du skal passe deg for å gå i kjelleren, det kan gi frustrasjon, det kan være kaldt, det kan være en smule ensomt å havne nedi der og du veit aldri hva du finner.

I dag måtte jeg en tur nedi i kjellern, jeg gikk dit 0820 på morran og var ikke oppe igjen før 1500, da var jeg lei, hadde fått nok av inntrykk og flashbacks…så jeg ga meg mens leken var god og tok meg en tur til Vinger for å kjøpe fjernkontrollerte støpsel til lampene, det er lettvint skjønner du, styre lysene med fjernkontroll.

Jo da, det er litt å ta tak i når man har flyttet og fått med seg en masse ting i kartonger. Det kan kanskje ikke se sånn ut, men før og etter bildet er av vesentlig forskjell. Før bildet er ikke sortert og gjennomgått, etter bildet er sortert og det du ser skal kjøres bort, det meste av det.

Nå skal det dusjes, spises, kvelden kan komme, jeg er klar.

Lag en fin lørdag kveld.

Ikke direkte varmt. 

Det var ikke direkte varmt nedi kjelleren, finga sto rett ut og det var behov for et par varmepauser i løpet av prosessen. Lunsj var to syltynne knekkebrød, et glass med juice, det er godt fordøyd nå…trenger mat!

2 kommentarer
      1. Takk 🙂 Ja nå var det godt å ta helga. Nå er det bare å få levert “overskuddet” så er kjelleren klar, det skal bli godt. Men det får vente til mandag, gjenvinninga var ikke oppe på lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg