Så kom jeg på at postkassa mi hadde lås.

Den postkassa ja, den…

Det er vel ei stund sida jeg skifte adressen min nå, så skulle jeg jo finne den nye postkassa mi da, den henger jo på veggen på skuret da, der Søpledunkene står.

Så går det en dag, det går en dag til og før du veit det så har det gått et par uker, et par uker og mange turer innom Søpledunkene uten at jeg har sett etter postkassa.

Jeg skulle jo overta ei kasse etter noen andre, men hvilken kasse er det? Det er da jeg kommer på at postkassa mi har lås, jeg har jo fått en nøkkel som passer til kassa som er mi…så greit…så idag var jeg innom Søpledunkene OG postkassa mi før jobb 🤣

Det er en jeg må si unnskyld til og ønske god helg, det er postmannen for han har slitt med å få brev og post i den kasse et par uker nå 🙈

God helg postmannen, idag kommer det opp merkelapper og kassa vil bli tømt daglig 👌🏻

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg