Lurer litt på.

Kan det være lurt å legge inn en fridag?

Jeg må vel si at jeg kjente litt på det idag at det har vært noen aktive dager nå i det siste, kan det være lurt å legge inn en fridag? Men det går jo dårlig med tanke på ukas mål, det er jo denna turen hver dag, denne uka. Det har kosta litt, den helga, ikke akkurat ei hvile helg. Den helga ble jo starten på uka som, ja som drar i vei med nye mål, tur til Varden hver dag.

Det høres ikke så ille ut å gå 6km eller 7,8km. Men ha litt i minnet om at det er mange høydemeter opp til Varden, og når jeg går aleine, jo da er det å gå på, eller idag faktisk delvis løpe turen. Jeg er litt redd for kneet mitt, men jeg trur det gikk bra idag. Det er ennå ikke vondt.

Videoen fra badinga i går kommer nok ikke med på bloggen føre i morra. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å lage den ferdig før i kveld, jeg var ute av dusjen kl21:20 og da var det på tide å lage seg noe mat. Og når det tar “altfor lang tid” å laste den opp, ja rekker jeg ikke det idag. Men et par bilder fra dagens tur har du her, og middagen, så klart 😉

Fortsatt god kveld. 

9 kommentarer
    1. Ingen toppidrettsutøver ville holde på som deg. De planlegger for restitusjon – og du bør tenke totalbelastning. Og så klart, som alle store gutter – så må du finne ut av det selv 😉.

      Tenk så kjipt om fjellturene i sommer gikk i vasken ?

      1. Men dem driver forsvarlig toppidrett, jeg legger meg litt mer over på ekstrem sport 😉
        Men jeg skal ikke dra det så langt at det ikke blir sommerturer 🙂

        1. Jeg burde ikke flire – men gjør det lell 😉. Bare ta litt vare på deg selv, da. Skal se det tjener deg best over tid – og litt overskudd vil du nok ha til de flotte folka du har nær deg 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg