Litt så som så om helga.

Forskjellen på dag og natt.

Slik har det seg denna helga, at forskjellen mellom natt og dag har vært litt i gråsona, altså ingen tydelige grenser mellom hva som er natt og hva som er dag. Det går litt om hverandre, sovner tidlig på kvelden og finner senga, det slår da ut i at man våkner midt på natta og blir liggende et par timer å se i taket. Nei det har ikke vært noe god avslapping, netter og søvn denne helga.

Men det har ikke lagt noen demper på aktiviteten. Nei da turene har gått som vanlig, spinning har gått som vanlig. På fredag tok jeg nok litt mye i, litt på kanten. Først turen på Varden, så rett ned i kjelleren og trampe. Vanligvis tramper jeg en time, på fredag ble det en og en halv time. Det ble litt på kanten av hva jeg tåler, og med bare en MellomBar før jeg satte i gang var det kanskje ikke rart jeg kjørte meg tom. Det ble såpass tomt at jeg var uvel resten av fredagskvelden. Men da har jeg jo fått sett hvor grensa ligger, uten mat.

Har et prosjekt på plan.

Det ble en gjentagelse av fredagen idag, i går tok jeg fri. Det gikk bedre idag, jeg hadde et opphold mellom turen til Varden og sykkel’n. Men jeg har et prosjekt jeg skal prøve ut, men jeg veit ikke om jeg skal gjøre det nå eller vente til isen blir borte på stiene.

Hva som skal utføres, det venter vi litt med til jeg har gjennomført.

Jeg har også fått gjort meg en tur på atv’ og testet hvordan lyden blir i hjelmen med ekstern mikrofon tilkoblet. Men jeg trur jeg avslutter både dagen og helga nå, ei god natt nå så er jeg klar til starten på ei ny uke.

God kveld. 

Det kjennes godt å ha vondt 😉 

6 kommentarer
    1. Du kunne ikke prøvd en mellomting i matveien, da? Er jo ikke noe godt å gå på full mage, men du kunne hatt ei kjappis-hylle i kjøleskapet.

      Termos med tomatsuppe, ferdig kokt makaroni, byggryn og egg, ferdig stekt fiskeburger, omelett, bla-bla-bla. Da kan du nå få i deg en kopp med suppe eller ei brødskive før du hopper i skoa og traver til varden.

      Du kan tilogmed ete og skifte på en gang 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg