Knut Einar film ;)

På en skjerm nær deg.

Ja i går ble det jo den gåturen med kamera, knall og fall og litt flaks med at Opland holdt seg like heil hjem, og jeg sjøl også. For det er ingen selvfølge at det skal gå bra hver gang detta her, med snø over islagt sti.

Men jeg sitter nå her da, like heil, om noe litt støl. Jeg holdt meg nok veldig stiv, spant meg fælt når jeg skjønte at fallet var en uunngåelighet, og jeg gikk nok og spant meg veldig på resten av turen også etter fadesen.

I dag har jeg sett litt på filene, lagt de inn i Davinci Resolve programmet og begynt å klippe litt. Det blir nok klart i dag, løpet av kvelden. Med arbeidstid til 1715 idag har jeg ingen store planer for kvelden. Det blir vel å fyre opp i peisen og sette seg foran pc’n 😉

Lag en fin dag, Her er det kaldt med -11’C

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg