Linje sier du, hva med topp sier jeg.

Linje akevitt og Topp akevitt.

Linje akevitten, den har vel fått navnet sitt fordi den har vært på båttur og passert Equator. Hva er nå det da, sier jeg! Nå er det topp akevitt som gjelder, den har faktisk sitti i ryggsekken min opp og ned igjen. Ikke nok med det, den var med på et skikkelig pladaskens fall på turen ned igjen og overlevde! DET er akevitt det!

Jo da, jeg tenkte det at jeg skulle ta med meg flaska med Gammel Opland opp på Granli Varden og skåle Kongens 85 års dag der oppe. Flaska ble med den, men det ble ingen skål, det ble med bildet. Jeg gikk hele veien og lurte på om jeg skulle ta ATV’n og skrape litt snø rundt garasjen og foran døra, det ble ikke noe, for da jeg kom hjem i dag var det så fint måke overalt. Det lille som var igjen av snø får jeg ta en annen dag.

Etter 3 timer på ski i går og 2t 30min på idag så har jeg ikke lyst til å gjøre noe mer idag.

På film oppdrag i kveld.

Det er litt moro. Jeg veit ikke helt hvordan detta starte, men unga i barnehagen jeg jobber etterspør Knut Einar film hver dag vi spiser frokost. Hver dag vi sitter og spiser frokost så vil dem se mine YouTube filmer. Kanalen min inneholder turer i skogen, turer på fjellet med Irsksettere, isbading, atv kjøring og motorsykkelturer. Så når det er frokost, da er det Knut Einar TV 😉

Så kom det et spørsmål, hvorfor prater du ikke til oss når du er på tv? Jo det var nå et godt spørsmål, så idag har jeg gått en 2t 30min tur for å lage en slik film, hvor jeg prater inn i kamera. Men det er litt jobb med filmen, for jeg prater om de dyra jeg har sett på turene jeg har gått tidligere, de har jeg på film og skal flette de inn i denne filmen. Så når jeg prater om dyra på de stedene jeg så dem, så kan barna også se hva jeg prater om 🙂 Vi får se hvordan det blir. Tenkte jeg skulle ta å gjøre den i morra.

Denna kvelden ble kort, med sein gåtur, sein middag, den var ikke klar når jeg kom hjem serru, måtte lage den 😉 Men nå blir det litt tv, så begynner øya å tippe og hue å bikke, da er det kvelden og kroken på døra.

Sov godt, en ny dager bare timer unna. 

Etter en tur i minusgrader må ting lades opp 😉

7 kommentarer
    1. Du har nå et godt hjerte! Fortell om mottagelsen fra unga etterhvert, da 😊.

      En riktig god natt til deg og.

    2. Det tenker jeg er koselig for dem og koselig for deg også at de vil se på Knut Einar Tv 🤗
      Ja, det var litt av ei flaske som overlevde skikkelig fall og greier, du da?

      Ha en fin kveld og god natt😃

      1. Det gikk bra med begge to, den snøen som hadde kommi hadde ikke festa til isen. Det gikk jo så bra på hele turen, det var nok det som var feil for jeg begynte å slappe av og hvile i skritta…boms og der lå’n 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg