Åsså kommer detta liksom!

Håpet som svant under nyfallen snø. 

Under et tynt lag med snø lå det et håp
et håp om bar bakke
håpet at våren tidlig skulle komme med sin dåp 

Men tidlig var det å drømme slike drømmer 
vi står bare i utgangen av februar måned
litt til må vi nok vente før vi får sommer 

Så! Var nå detta nødvendig da?

Ja det er bare i utgangen av februar, jeg veit det, men så øynet jeg et lite håp om at det skulle holde seg litt snøfattig, en rask smelting når sola får taket på det hele når den kommer til liv. For sol, den er faktisk varm nå om dagen. Det kjennes godt når himmelen er skyfri og sola treffer. Men nå skal vi altså gjennom litt mer snø. Jaja jeg har ikke fått kjøpt nye dekk til Harley’n ennå så jeg har god tid ;P

Bildene viser hvor mye som kom i går, her var det helt reint i går. Lag en fin  dag 😉

4 kommentarer
    1. På vei mot vår er det umulig å ikke la seg lure. Bare et spørsmål om hvor mange ganger jeg blir lurt 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg