Juks eller forberedelse?

Det er lov å jukse litt så lenge det gjelder forberedelse?

3,2km og 35min tok det å gå inn. Fint og lettgått. 

Litt har jeg juksa idag. Men det er litt triveligere å vite veien på forhånd når du har bedt med deg folk på tur. Og ettersom jeg gikk så inn i hampen feil forrige helg tenkte jeg at jeg fikk ta en kjapp tur for å se hvor veien gikk. Link til feil vei…

Idag fant jeg frem, og veien er ikke så lang som det står på skiltene, den er lettgått og få høydemeter på turen. Her kan alle gå.

Så da får vi bare la buksene og skoa få tørke litt til imorra og ny tur. Nå skal det som er igjen av denne kvelden forbeholdes tv til øya detter igjen. Har akkurat kommet inn døra etter å ha feire Silje Mikkeline sin bursdag. Takk for en trivelig kveld med mat, spill og kake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg