Du fikk allikevel da, så det holdt!!!

Du skulle jo ikke få noe av meg idag, du søndag.

Slik gikk det jo ikke, jeg kjente med det samme jeg hadde trykket på publiser knappen at detta kom til å sprekke. Og det gjorde det, til gangs!

Arons hule.

Det var dit jeg hadde tenkt meg først. Men merkinga var da så dårlig at jeg fant da ikke frem noen ting oppi Speismark. Enten var oppmerking altfor utydelig eller så så jeg ikke hva jeg skulle se etter. Men samma det, det ble en fin tur oppi myrene der, god treningsøkt å småspringe litt på myrene der. Jeg får henge meg på en kjentmann så jeg lærer meg veien.

Mye vann i bakken på myrene, god trening. 

Så ble det kjente stier.

Ettersom jeg ikke fant Arons hule gjorde jeg en tur på kjente stier. Så da jeg parkerte bilen hjemme slang jeg sekken på ryggen og tok turen opp. Sekken var jo urørt og pakke for tur.

Men nå er turen, eller turene over, det er på tide å kaste seg i dusjen og se om jeg finner på noe til mat. Det har ikke vært annet enn et par sjokoladebiter, en mellombar og kopp kaffe siden frokosten i dag. Går langt på lite 😉

Reiste ut kl1100 idag og var hjemme igjen ca kl16. Tilbakelagt er 14km med 3t 45min effektiv tur. I mellom der har det vært litt bilkjøring for å komme til utgangspunktene.

Lag en fortsatt fin farsdag. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg