Du skal ikke få noen ting.

Idag er det null og niks!

Søndag, lørdag var aktiv, søndag ja den skal ikke få noen ting av meg idag. Det er ihvertfall det jeg skal prøve på, kun fyre i ovn og se på tv. Trur du jeg klarer det? Akkurat nå så har jeg trua. Det er fyr i peisen, som faktisk er lunken ennå fra i går kveld, kaffen står å suser, egga er straks klare til frokosten.

Så da er det vel bare å sette seg ned og virkelig ta inn søndagen…?

Lag en fin morra, så får vi se hvordan det går her utover dagen 😉 

(Det er noe som heter Arons hule på Speismark…)

4 kommentarer
    1. Om du klarer det ? Mjæææ, trur neppe det, gitt 😉. Tar jeg feil og du har slanga deg på sofaen hele dagen – lang nese til meg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg