Jobber jeg feil?

Må da være en raskere måte å gjøre detta på?

“Det må da være en raskere måte å jobbe på…” det sitter jeg og tenker når jeg redigerer, det må da være en lettere og raskere måte å redigere på enn slik jeg gjør det?

Neimen om jeg veit, hadde jeg visst det så hadde jeg vel ikke stilt spørsmålet. Men nå er den lille snutten fra 1.mai og turen til Minnesund og Skreia ferdig redigert. Jeg setter den på opplasting nå så får vi se om batteriet på pc’n holder til den er klar.

Hvordan denne videoen blei, det får vi ta en titt på i morra. Nå er det god natt og lading til en ny dag 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg