Der en ga opp, gikk den andre til topps.

Vi gir alt vi har.

Sjøl om det noen dager koster litt mer enn andre dager skal vi opp, til topps, og tida skal væra innafor mål som er satt. Jo tida holdes, opp kommer vi, men det er noen ganger det koster litt mer enn hva ønskelig er.

I dag skulle jeg ha gitt denna turen en tupp bak og droppa den, det var det jeg kjente når jeg hadde kommet meg opp i skogleie. Men det var jeg som fikk en spark i ræva, av meg sjøl, beit tenna sammen og fullførte på ønsket tid, tross mangel på go-go juice. Så med de forutsetningene for turen er jeg egentlig veldig fornøyd med innsatsen.

Litt innbitt, “litt faen i helvete vi skal opp!!!”

Jeg kom til toppen, og ned igjen. Men litt verre var det nok for denna karen under her, han ga opp halvveis.

Ikke alle når målene sine.

Jeg er nå ikke sikker på om målet var å komme til toppen av buska, men vi kan vel med sikkerhet si at hva enn målet var så tok det livet av han. Håper han fant roen der han nå er, hvor hen vi enn ender opp etter detta.

Så til oss som kom oss igjennom denna dagen med livet i behold, lag en fin kveld…i morra er FRÆDDAN 😉

2 kommentarer
    1. Jeg trur jammen jeg har sneia borti en som er hakket mer trassen enn meg sjøl 🤣.

      Smatt nå egentlig bare innom for å si at lyden på 01.mai videoen var veldig bra – og musikken lå fint i bakgrunnen 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg