Isbadet gjennomført!!!

Var du noen gang i tvil?

Vel det var jeg, minst et par ganger i løpet av dagen. Det var også et par ganger, eller store deler av dagen jeg tenkte at “kan det ikke dukke opp noe så jeg slipper unna”, men neida! Jeg ble stående igjen litt på parkeringa før jeg dro opp til badeplassen, det kom både meldinger og jeg ble ringt etter, men resten av gruppa venta så snilt på meg til jeg kom opp. Jeg tenkte i mitt stille sinn at om dem bader før meg så kanskje jeg kan si -det går bra folkens, jeg blir med på neste runde….det ble idag.

Å ta høl i isen for å badet! 

Jeg har alltid sagt det slik at å gå på ski gjør man når snøen har kommi, spille fotball gjør man når snøen har gått! Men nå må jeg se meg sjøl i øya og spørre…skulle ikke du vente med badinga til isen har gått?

Nei her bryter vi alle normer og normaler. Så har du 10-12 minutter til overs kan du bli med oss på isbading denne kvelden. God fornøyelse.

 

14 kommentarer

Siste innlegg