Nei, jeg har ikke pakke til hytta.

Denna gangen er denna baggen min Survivor backpack.

Som regel når den baggen er pakket, da er det en god og varm biltur som venter meg før jeg ankommer Trysil Knuts verden, sånn ca 3 timer med 23’C i lufta og varme i setet. Nei nå er det ikke slik, nå skal jeg kjøre ca 15 minutter fra jobb for så å hoppe i vannet!!!

Så lurer jeg litt på hvordan jeg skal klare å kle på meg etter at jeg har badet, finga mine er jo helt døde bare jeg tar av meg vottene i null grader… Jeg lurer på om jeg må la bilen stå og gå mens jeg dupper meg, om jeg ikke får på meg tørre klær så får jeg løpe i den og forhåpentligvis tine opp såpass at jeg får igjen varmen og klarer å kle på meg.

Huff, detta kan bli min siste tirsdag 😉 Kommer det ikke noe fra turen i kveld, ja da veit du åssen detta gikk 🙂

Veit du hva, neste utfordring håper jeg kan være noe som ikke innebærer kulde og kaldt vann. YES MAN 😉

3 kommentarer
    1. Kjente et lite (les STORT) grøss gå igjennom kroppen min her med tanke på isbading. Fy søren, det er kaldt det. Men sunt, kanksje det blir en ny vinterhobby for deg 🥶 Dette går nok strålende, men god ide å la bilen gå. Det kan hende du føler for litt varme etterpå.

      HÅPER på oppdatering i kveld, hvis ikke så var det hyggelig å bli kjent med deg da 🥰🙏

      Filmer du???

      Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg