Ikke så ofte.

Men idag ble det frokost ved kjøkkenbordet.

Stort sett har jeg tid til å spise frokost foran tv’n om morran. Tidlig våken og god tid, ja alt det der, morgenstund har gull i munn, opp og vekke sola…slik bruker det å være.

Idag var en helt annerledes morra, alarmen går, det ringer og det piper i mobilen, OK da, beina ned på gulvet og dagen er i gang.

Men der gikk jo tida fra meg, da alt var klart og jeg skulle spise frokost var det 9 minutter til jeg skulle reise, ja her er alt time på rutiner. Så da ble det to knekkebrød og en kopp lunken buljong ved kjøkkenbordet, fordi jeg glemte vannet i vannkokeren 🙈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg