Den var det riv i.

Tomatsuppe med liv.

Tanken var at jeg ikke hadde hatt tomatsuppe på ei stund, er veldig glad i tomatsuppe, nei jeg lager ikke fra bunnen av, men bruker posesuppe og har i kokt egg og makaroni. Så skulle jeg da innom butikken å kjøpe tomatsuppe, det ble det ikke noe av. Jeg sa til meg sjøl -reis hjem og se hva du har i skapet! Og der lå det en pose med Mexicansk tomatsuppe, med chili!!!

Jo da, med et par egg og en klatt rømme oppi så ble den veldig fin den. Så da var middagen utført, lunsjen til i morra veit jeg hva blir, tomatsuppe ja, og nå er jeg på vei til brorsan for å drikke kaffe.

Lag en fin kveld 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg