Idag må noe gjøres!

Det var greit i går.

En dag, en ettermiddag, uten noe annet enn å være hjemme var veldig godt. Rett hjem etter jobb, innom butikken da, så hjem og gjøre seg litt middag. Fyre opp i peisen og bare sette meg sjøl rett på sofaen foran tv’n. Det gikk i går og jeg koste meg faktisk litt med en stille tid etter jobb.

Det kjenner jeg at jeg ikke klarer å gjenta idag. Idag må jeg finne på noe, noe må skje idag. Mulig det blir en tur ut med hodelampa på, litt mat i sekken.

Du får se hva det ble til når kvelden kommer. I mens lag en bra dag 👍🏻

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg