Har et mål.

Min egen konkurrent.

Du veit, i fjor, da raste jo kneet på vei til kassa. Det endte jo med at jeg måtte gi meg med joggeturene og «dra på meg spaserskoa» 😩

Nå har isen på stien opp smelta, hokka’ne har fått et par svette runder. Det var andre turen idag, da jeg var på toppen var jeg bare ett minutt bak tida jeg ga meg på i fjor. Så målet må nå bli å komme meg opp på 20 minutter. Altså må jeg gjøre turen 5 minutter raskere enn hva jeg ga meg på i fjor.


Kveldsmaten ble frokosten i kveld. Ei spiseskje ekstra med jordbærsyltetøy gjorde susen for litt ekstra søtning 🤩 Lag en fin kveld.

1 kommentar
    1. Kan ikke du ta litt vare på deg selv, værsåsnill – hvertfall til du har kost deg med planlagte fjellturer i sommer?

      Du kan ta ut som en løpsk hingst etterpå – og sikkert fikse den tida 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg