God helg ;)

Der gikk vi i mål på nok ei uke.

Det kan være at noen mandager kjennes litt sånn -å nå er det lenge til helg! Men så plutselig står du der og det er blitt helg igjen…der står vi idag faktisk, det er helg!

Falling Feather 3litern fikk hinna si tatt nå, før dusj, Five Finger spiller på badet, da er det vel bare å få vaska seg, finni litt mat, vente på at vaskemaskin i kjelleren skal bli ferdig og rett å slett slappe av utover kvelden. Mulig øya blir litt tunge i kveld, men det er faktisk heeelt greit.

GPS montert.

Det var det første jeg dro i gang med når jeg kom hjem fra jobb i dag. Det var meninga jeg skulle gjøre det i morra, men nå er jeg jo kjøreklar, litt usikker på underlaget, det er på minussida i kveld, men om det ikke er for kaldt skal vel veiene være kjøreklare i morra.

En lenge ønsket fastmontert gps er ihvertfall klar til tur.

Lunsjen som ble middag.

Jo den lunsjen var middag, skulle være lunsj i dag, men så ble den jammen middag igjen, jeg tar restene i kveld, det er ikke mat jeg har øverst på lista nå, det er posen med Superchips 😉

Lag en fin fredag 😉 I morra trur jeg det blir en motorsykkel dag.

2 kommentarer
    1. Er det ikke gøy når man har litt å glede seg til? Jeg er enig med deg, mat er ikke så farlig bare man ikke er sulten. Jeg lever ikke for å spise, men spiser for å leve.

      1. Det er det å ha noe å glede seg til som hjelper deg gjennom litt tunge tider. Det som sagt en lett middag idag, men så har jeg kost meg veldig med Superchips, et glass vin og en boks med Juicy IPA. Sovna på sofaen gjordet jeg også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg