Kan det være litt skummelt å dra ut så tidlig?

Dagen starter 0600, men da viste gradestokken -5’C.

Egentlig kunne jeg tenkt meg å være på veien allerede, men det må jo bare innrømmes at det brenner mer i gasshånda enn jeg har belegg for, eller været har belegg for, det er mulig det kan være litt glatt.

Med 5 kalde i natt, litt bløt asfalt på kvelden i går, jo da kan det fort bli i overkant spennende å kjøre ut på #bigblue så tidlig. Ja #bigblue, selvfølgelig måtte jo denna sykkelen også få et navn. Denna sykkelen, Honda Varadero XL1000, stor og blå, altså #bigblue.

Fyr i peisen.

Jeg trur jeg slapper av litt til, koser meg med fyr i peisen, etter en stor frokost, et par kopper kaffe, så får vi se om skylaget letter og bakken slutter å glitre, da blir det som han Reodor Felgen starta sin hjemmelagde bil, da durer det her oppe på Sjøli med 3,5 på Richters skala.

Ja for det er slik, for en som kommer fra 4 år på en Goldwing med 1800ccm og flat sekser motor, så rister det og durer noe forferdelig på en V-Twin 1000ccm, detta er det nærmeste du kommer en Harley, uten å kjøre Harley 🙂 Det går nok noen turer før jeg er innkjørt og vant til den nye sykkelen.

Den frokosten, ja den var virkelig god 😉

Utsikten fra soverommet kl0600 idag. 

Det er lørdag, lag en fin en.

2 kommentarer
    1. Høres gøy ut, men ja greit å være litt forsiktig. Ikke akkurat beste tiden å cruise rundt på. Heldigvis går det mot våren. Pappa har også motorsykkel og han er mye på turer med den i Sogn der han bor.

      1. Hei. Jeg kjørte første turen 24.februar, men ja det kan være greit å vente litt, litt utpå dagen, det er fortsatt bare så vidt over o’C her ennå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg