Gårsdagen, ja den kommer her.

Som et sviende gnagsår.

Det var i forrige uke, jeg skulle sykle den turen jeg kjørte med Varadero’n, det ble det jo ikke noe av, det har gnagd meg i nesten ei uke som et gnagsår. Så i går da øya spratt opp litt etter 06 var det bare å få på seg og ut og trampe. Kl0657 var turen i gang.

Bør kanskje se litt på bekledningen.

Det skal sies at bekledningen til sykling ikke er optimal, det går i regndress med superundertøy under. Det stopper vinden, men det puster heller ikke så når jeg kommer fra en tur er jeg like blaut som om jeg skulle ha badet.

2 kommentarer
    1. Det er nesten bedre å bli blaut og skifte når en kommer hjem, enn å bruke regnklær. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan finne opp regnklær som puster, slik at en kan bruke dem når en ikke bare står rett opp og ned her i livet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg