Kun en agenda i kveld.

Frøsen og litt smått sliten.

Idag ble det rett hjem, nesten, jeg måtte en tur innom butikken og kjøpe lader og ekstra batteri til det nye gopro hero 9 kamera. Det viste seg at gopro 8 og gopro 9 ikke hadde samme batteri.

Så nå har jeg en dobbel lader og tre batteri til hvert av kameraene.

Men viktigere var det å få fyr i peisen, dusja og få igjen varmen i kroppen, og mat i magen. Og sida jeg har trodd at det har vært fredag i hele dag, ja så tok jeg en øl til maten, skal jammen gå i skapet og hente meg en sjokolade bit også.

Nyt torsdagen, i morra er det fredag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg