Første episoden av Kautokeino tilgjengelig.

Reisa Nordover.
Kautokeino Rypejakt 2022. Følg jegerne på reisa opp til Alta og Kautokeino.
Vi får følge Hans Petter og Bjørnar på veien, de kjørte bil med bagasje og hundene. Vi følger Trygve, Ingemar og Knut Einar på deres reise til Gardemoen og Alta med fly.
Reisefølget møttes i Kautokeino hvor de blir kjørt inn 2,5 mil inn på vidda av Hætta Opplevelser AS.
https://www.youtube.com/watch?v=mZuf6BrChLc
 Neste episode og første jaktdag kommer neste onsdag kl1800.
6 kommentarer
    1. Hei igjen! Holdt nesten på å kjede meg litt, så da ble det en reprise. Så slo det meg at det jo er så lett å formidle gleden til deg – du har jo bloggen.
      Men det hadde ikke vært film om de andre hadde sagt nei. Kanskje leser både mc-folket og jegere bloggen din, men om ikke – så håper jeg at du ved anledning kan videreformidle en takk til dem også, for å dele de fine opplevelsene 😃. Ha en god, ny uke !

      1. Hei. Om det er så mange som leser veit jeg ikke. Men forteller glede det har jeg, når jeg har krefter. Og nå i det siste, som du kan se på bloggen, har det ikke vært så mye krefter til å bruke sååå veldig mye tid foran pc’n eller stor glede til å formidle. Men jeg håper det tar seg opp igjen snart 😒

        1. Så det siste innlegget, og har skjønt at noe foregår. Visste bare ikke om det var gode eller mindre gode ting som tar tida di. Savner deg, veit du, når det blir stille.

          Nå skal ikke jeg komme med noen pekefinger, men nei, det er noe som ikke stemmer når kroppen blir så tom. Ikke vil jeg være bedreviter heller, men skulle virkelig ønske du ville vurdere en legetime. Greiere å vite at alt evt er OK. Og det sier jeg fordi jeg ikke gjorde det sjøl. Jeg har betalt en høy pris for det. Masse god bedring til deg !

          1. Takk for omtanken. Det er vel ikke positive ting som tar tida når en blir så sliten i hue og kropp. Men jeg håper det er forbigående. Nå skal jeg ta meg ei gulrot og legge hue på puta, en ny dag venter i morra.

            Og husk i morra er det ny episode fra Kautokeino 😉

    2. Et fornøyd lite kvink i sofakroken 😃! (47 minutter seinere ) : 👏🤩👍. Skjønner jo det ligger mye arbeid og utstyr bak, men FOR en fantastisk måte å kunne gjenoppleve turen på!
      Tusen, tusen takk for at du deler – det er så gøy 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg