Det var i går, idag er idag.

Er det lurt å trosse formen?

Etter flere dagers sjukdom var ikke energien den aller mest tunede delen av meg i går. Jeg skulle kanskje holdt meg hjemme, men…

Det er slik at arbeidsmoralen er veldig høy, man prøver, det koster, men man prøver. Så ja, det ble en tøff dag i går, det gikk så svetten rant, men jeg kom meg igjennom dagen. Det er en god følelse det, med en prislapp.

Prislappen er å måtte tilbringe det meste av ettermiddagen på sofaen, helt tom i kroppen uten mulighet til å gjøre egne interesser, meg jeg kom meg igjennom arbeidsdagen 🦾 Idag er formen litt bedre når jeg står opp, jeg skal ikke gå “all in” idag, men holde meg på et jevnt nivå så jeg holder dagen ut, kan ha en litt bedre ettermiddag når jeg kommer hjem. Nå vil jeg ut å løpe, gå eller etter eller annet igjen!

Lag en fin dag 👌

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg