Episode 4 og jaktdag 3 i klippen.

8 minutter inne i 3. jaktdag.

Det var trått i natt, det blei seint i går og veldig tidlig opp idag, en dårlig kombinasjon. Regnet var jo meldt i dag og regnet har kommet, det er helt greit. Fint å sitte inne foran pc og redigere videre på prosjektet KAUTOKEINO 2022. Men det var neimen ikke lenge jeg klarte å sitte med prosjektet på formiddagen, 30 minutter og jeg måtte over i vannrett på sofaen. Det var som om hjerte skulle ta seg en tur på utsida brystkassa, noe det gudskjelov ikke gjorde.

Så da ble det sofaen helt til eftas. Men nå er jeg oppe en tur igjen, på stolen foran pc’n. Om det ikke går så lenge om gangen får jeg ta en halvtime nå og da, det blir redigering minutt for minutt.

Men den største endringen her er FIBER. Det har blitt noe helt annet å drive som hobby YouTube’r med FIBER. Nå går det faktisk an å laste opp en episode til kanalen for å se hvordan den blei, for så å slette den, endre, laste opp på nytt og se endringene. Det var noe som ikke gikk før. Da tok det timevis før videoen var oppe, nå går de samme filene på bare noen minutter. Glimrende!

Jeg er spent på å slippe de ut, jeg håper det er severdig for de som tar turen innom og blir med dette jaktlaget på turen vi hadde. Vi hadde en helt fantastisk opplevelse der oppe, som jeg håper flere kan få ta del i når alt er klart….back to work 👌

 

2 kommentarer
    1. Masse god bedring til deg ! Sånn hjerterytmeforstyrrelse er veldig ubehagelig, men heldigvis ofte ikke noe alvorlig. Skulle det fortsette, og du fremdeles har en redusert almenntilstand, da bør du imidlertid oppsøke lege.

      Håper du sover godt i natt, så morgendagen kan starte bedre 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg