Nei nei nei…detta er jo krise!!!

Tatt kvelden.

Etter bare noen uker…nærmere bestemt første uke i juli…har nå GoPro laderen tatt kvelden. Det var jo skikkelig kipt!

Jeg trodde at det ene batteriet mitt hadde tatt kvelden og reiste for å kjøpe ett nytt batteri. Når man er på tur bør man ha minimum to batterier med seg, ett som alltid er ladet når det andre sitter i kamera.

Men når jeg kommer hjem og skal lade det nye batteriet vil det ikke lade opp batteriet. Det lyser orange ei stund, som det gjør når det lader, så slokker lampa. Det er ikke riktig, det skal lyse grønt når batteriet er klart. jeg plugger batteriet i kamera for å se om det har kommet noe strøm på batteriet, men nei! Det er blitt mindre enn føre. Da faller mistanken på laderen.

Kvitteringen er funnet fram og jeg får gjøre meg en tur på Power i morra. Må ha alt klart til helga, da kan det hende det blir litt film fra Trysil igjen…kanskje.

Lag en fin kveld. Her skal det ses noe på tv, veit ikke hva, jeg må høre etter hva frua sier…

Forrige tur til Trysil ble slik. Da ble det montert nytt solcellepanel.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg