For travel til mat?

Detta blir i snaueste laget.

En hel dag på to slike mellombar’er, det er ikke bra veit du. Det kan være en medvirkende årsak til at jeg sitter med hue vondt nå. Men jeg har da fått fylt dagen fra morra til kveld.

Harley først.

Jeg sov godt i natt, våknet med det målet om at jeg skulle skifte olje og plugger på Harley’n. Jeg fikk gjort en av to. Oljeskift gikk greit, men jeg klarte å ødelegge den ene pluggen da jeg skulle sette den på plass, så da måtte jeg sette dit den gamle.

Vask av utstyr.

XC70 fikk seg en vask med svamp og høytrykk idag, og sommerdekk, slangen som har ligget ute i hele vinter var faktisk tint opp. Det dumme var at jeg så at jeg må ha 4 nye vinterdekk til vinteren igjen. Spissinga på hjula er nok ikke riktig 🙁 Slitt feil så her kommer nok en kostnad.

Skulle bare ruske opp litt.

Men det går jo ikke veit du. Når du første begynner så blir det til at man “skal bare” litt til og litt til. Så nå er 90% av hele området her raket og kostet. Blei fint da. Men det tok tid, gikk i dusjen kl2030.

Det gikk litt hardt for seg her, det går visst ikke å dytte en hel løvhaug bort med slike tynne skaft. 

Rakk en kaffe mellom slaga.

Det vart da ikke så ille at det ikke skjedde noe hvile innimellom, og altfor mye kaffe, for det var jo ikke tanken å ta seg så mye som ei pølse mens man satt på Krakken, jeg hadde jo mat hjemme.

Og når jeg først nevner det, jeg skal prøve meg på et par knekkebrød nå føre øya detter igjen…men jeg måtte jo så klart skrive her først.

God kveld til alle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg