Nå er jeg så klar.

Som været var i Påsken skal sommeren bli.

Ja om jeg hadde vært en værprofet så hadde jeg sagt det slik, for det er slik jeg vil ha det nå, fremover og hele sommeren. Påsken fikk jo et vær som slettes ikke var spådd, og det er faktisk greit å bomme med vær prognosene når det går i denne retningen.

Mikron til hjelmen er jo kjøpt, testet og funnet godkjent. Jeg håper på mange fine turer, nå med mikron og tydelig tale. Se testturen med Harley’n og tydelig tale her.

Lag en god dag denne første arbeidsdag etter Påskefri.

2 kommentarer
    1. Detta lover jo godt 👏. Vindstøyen høres betraktelig lavere ut, enn på Tindeturen i fjor 👍. I mine ører da, vel å merke 😌.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg