For noen uker sida.

Men nytt råtner gammelt?

Ny snø får gammel snø til å “råtne”? 

Det er vel noen uker sida det så slik ut, nå er vi på vei inn i det igjen, trur jeg, eller har det stoppet å snø? Jeg er neimen ikke sikker, jeg har ikke sett ut på ei god stund.

Jeg hadde jo planen klar da jeg var ferdig på jobb, den vanlige turen opp på Varden, det ble faktisk ikke noe i da. Neida neida, jeg satte meg ikke foran tv’n, det ble faktisk en time på spinning sykkelen i kjeller’n ja. Da jeg gikk av den skalv beina så jeg måtte henge litt over styret før jeg kunne stå på egne bein, men det er jo bra.

Men når jeg nå ser på klokka er det på tide å avslutte denna dagen. Vi får lade opp til tirsdagen 😉 Kanskje det blir Varden tur med ny mikrofon tilkoblet i morra.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg