For ei fantastisk helg!

Pitstop Motor Week Kongsvinger.

Altså, de som har sydd sammen denna uka, denna helga…helt fantastisk!

Det ikke alt jeg har fått med meg, men fredag var det motorsykkel kortesje som vi deltok i, lørdag tok jeg en tur på by scena og så på det som foregikk der. I dag har jeg vært og sett festnings løpet, helt supert! Det ble noen korte filmsnutter av bilene som kommer på kanalen min.

Byen har vært fylt med Amcar, motorsykler og masse liv og røre…bortsett fra en ting, publikum. Hvor er alle menneskene i denna byen? Kanskje de var ute når jeg ikke var der, men jeg har følelsen av at det har vært god plass til de som tok turen ut.

Søndagen avsluttes med en løpetur til Granli Varden, en kald øl etter dusjen og nå skal det ses 5 minutter med tv før denna dagen og helga avsluttes.

Håper mange har hatt ei like god helg 🙂 

Her kan du se hvordan det er å delta i en motorsykkel kortesje med ca 90 motorsykler.

4 kommentarer

Siste innlegg